3 Ağustos 2012 Cuma

Aşkın Ölüm Tehlikesi

Aramızdaki şiir gibi konuşmanın özeti, dizelenince çıktı ortaya. Ben sordum. o cevapladı. Biz aşk gibi bir şiir yaşıyorduk. Ya da şiir gibi bir aşktı...
Bundandı bölünmelerimiz. Kıta kıta bütün oluyorduk, parça parçada anlamlıydık. Ne zaman güzel bir tam olsak, bitiyorduk ve yeni bir şiirde yeni kelimelerle, yeniden başlıyorduk.
Aşkın ölüm tehlikesine meydan okurcasına geldi. Reddedilmeyecek zamanı seçti ve geldi. Her şeyin nasıl olacağını ikimiz de biliyorduk. Biliyorduk, güzel olacaktı her şey ve sonra bozacaktım. Biz'in katili olacaktım. Bunu bile bile geldi. Bir gün gideceğini bilebile...
Sebepleri belliydi hoyratlığımın. Çözümü aşikardı hırçınlığımın Ne sebebi ortadan kaldırdı ne de çözüm oldu. Gücünü topladı geldi.
Ve ben bu gelişi kelimelerle kutladım. Yazdıkça yazdım. Sevincim sığmadı kağıtlara.


Kahraman Tazeoğlu

1 yorum:

  1. biteceğini bilerek başlıyoruz, sonunda acı çekeceğimizi bile bile değer veriyoruz seviyoruz. yapacak birşey yok sanırım..

    YanıtlaSil